Serdecznie zapraszamy uczniów klas I do udziału w konkursie:
„Zdrowy styl życia prowadzimy! Z wirusami walczymy”
(szczegóły w regulaminie).
2. Zgoda na udział dziecka w konkursie.
Prace należy składać do 22.03.2024 r.
do wychowawców klas.
Serdecznie zapraszamy uczniów klas I do udziału w konkursie:
„Zdrowy styl życia prowadzimy! Z wirusami walczymy”
(szczegóły w regulaminie).
2. Zgoda na udział dziecka w konkursie.
Prace należy składać do 22.03.2024 r.
do wychowawców klas.
S. Hawrot
CELE KONKURSU: 1. Rozwijanie zainteresowania fotografią.
2. Popularyzowanie piękna i różnorodności przyrody.
3. Doskonalenie umiejętności prowadzenia i dokumentowania obserwacji.
4. Rozwijanie wrażliwości artystycznej, wyobraźni i kreatywności.
ADRESACI KONKURSU: Konkurs skierowany jest do uczniów klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Brzozowie.
ORGANIZACJA KONKURSU: 1. Przedmiotem konkursu są fotografie prezentujące piękno
i różnorodność przyrody na wiosnę.
2. Tematyka fotografii: elementy przyrody charakterystyczne dla wiosny, pierwsze oznaki tej pory roku.
3. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 1 fotografię.
4. Fotografie wysyłamy w formie elektronicznej.
5. Fotografie powinny być wykonane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi. Wyklucza się prace tworzone wspólnie (współautorstwo).
6. Jury przy ocenie fotografii będzie brało pod uwagę: zgodności z tematem, wrażenie artystyczne, ciekawe, kreatywne ujęcie tematu, atrakcyjność i oryginalność.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA PRAC: Fotografie konkursowe należy wysłać drogą elektroniczną na adres: stanislaw.hawrot@spbrzozow.pl do 27 marca 2024 roku.
OCENA I ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU 1. Oceny prac dokona jury, powołane
przez Organizatora.
2. Decyzje jury są ostateczne.
3. Informacja o wynikach konkursu zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły.
4. Wyróżnione prace zostaną umieszczone na stronie internetowej szkoły.
5.Laureaci konkursu otrzymają pamiątkowe dyplomy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE Przystąpienie przez uczestnika do konkursu oznacza zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na wykorzystanie i publikację w mediach społecznościowych oraz stronie internetowej Szkoły Podstawowej w Brzozowie pracy konkursowej podpisanej imieniem i nazwiskiem jego autora.
Czwartek 14 marca
Klasy 4-8 (Budynek A)
8:00 – Sprawdzenie obecności w klasach
8:10 – 9:00 – Nauka rekolekcyjna dla klas 4-6 (sala gimnastyczna
Przedstawienie dla klas 7-8 (stołówka szkolna)
9:10 – 10:00 – Nauka rekolekcyjna dla klas 7-8 (sala gimnastyczna
Przedstawienie dla klas 4-6 (stołówka szkolna)
10:05 – Lekcje według podziału godzin
Klasy 1-3 (Budynek B)
8:00 – 10:35 – Lekcje według podziału godzin
10:40 – 11:25 – Nauka rekolekcyjna na Sali gimnastycznej
11:40 – Lekcje według podziału godzin
Piątek 15 marca
Klasy 1-3 (Budynek B)
8:00 – sprawdzenie obecności w klasach i wyjście do Bazyliki
9:00 – 10:30 – Śpiew oraz Msza św. z nauką rekolekcyjną w Bazylice
10:30 – Powrót do szkoły i dalsze lekcje według podziału godzin
Klasy 4-8 (Budynek A)
8:00 – 11:25 – Lekcje według podziału godzin
11:40 – wyjście do Bazyliki
12:00 – 13:30 – Nauka rekolekcyjna oraz Msza św. w Bazylice
13:30 – Uczniowie idą do domu
CELE KONKURSU
WARUNKI UCZESTNICTWA, ZASADY ORAZ PRZEBIEG KONKURSU
Zadanie konkursowe
Konkurs jest adresowany do wszystkich uczniów naszej szkoły.
Uczestnicy konkursu mają za zadanie wykonać tradycyjną palmę wielkanocną.
Technika wykonania:
Warunki uczestnictwa
grupa 1 – klasy I, II i III;
grupa 2 – klasy IV - VIII
do 20.03.2024r.
Grupa 1 klasy I, II i III przynoszą prace do swojego nauczyciela religii
Grupa 2 klasy IV – VIII przynoszą prace do sali 78 lub 75 (do p. G. Domaradzkiej lub do p. L. Dobrowolskiej)
Ocena prac
Kryteria oceny prac
Oceniając prace Komisja Konkursowa będzie brała pod uwagę:
W Niedzielę Palmową 24 marca zapraszamy wszystkich uczestników konkursu
na Mszę Świętą wraz z procesją o godz. 9.30.
Po zakończeniu Mszy Świętej uczestnicy konkursu zabierają sobie prace do domu.
Serdecznie zapraszamy do udziału w Konkursie
Organizatorzy: nauczyciele religii, techniki i plastyki
Dnia 5 marca Szkole Podstawowej nr. 2 w Przysietnicy odbył się Półfinał Konkursu Biblijnego na podstawie wybranych fragmentów Ewangelii Synoptycznych dla uczniów szkół podstawowych "Uczestniczę we Wspólnocie Kościoła".
W konkursie wzięło udział 21 uczniów z 7 Szkół Gminy Brzozów, wśród nich uczniowie naszej szkoły: Adrianna Kędra, Dawid Gaworecki oraz Antonina Stemulak.
Antonina Stemulak (klasa 6b) oraz Adrianna Kędra (klasa 7b) zajęły dwa pierwsze miejsca i dostały się do finału Konkursu, który odbędzie się w Wyższym Seminarium Duchownym w Przemyślu.
W dniu 22 lutego 2024 roku w Sanoku, odbył się półfinał XXIV Regionalnej Olimpiady Wiedzy o Wielkich Polakach. W tym roku byli nimi Błogosławieni Samarytanie z Markowej Wiktoria i Józef Ulmowie z dziećmi.
W półfinale wzięły udział dwie uczennice naszej szkoły: Emilia Leń oraz Urszula Stach.
Urszula Stach na ponad 100 uczestników zdobyła 4 miejsce i dostała się do Finału Olimpiady, który odbędzie się w Markowej.
04.03.2024
Odpłatność za obiady za miesiąc marzec dla klas 0-8 wynosi: 114 zł.
Stawka żywieniowa w roku szkolnym wynosi 6 zł za jeden posiłek.
Płatności za obiady w każdym m-cu należy dokonywać do 15 danego m-ca.
Dane do przelewu:
Nr konta 73 1020 2980 0000 2302 0091 2725
Nazwa odbiorcy: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brzozowie
Tytułem: Opłata za obiady ( imię i nazwisko ucznia, klasa, miesiąc, BUDYNEK)
W przypadku zgłoszonej nieobecności w miesiącu poprzednim,
prosimy o kontakt z intendentem w celu ustalenia bieżącej
kwoty do zapłaty
( kontakt telefoniczny lub osobisty).
Budynek A – 785 948 083
Budynek B – 695 963 117
29.02.2024
Informacja dla rodziców kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły
dotycząca przyjęcia do klasy I na rok szkolny 2024/2025.
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 1 w Brzozowie informuje,
że na podstawie decyzji Komisji Rekrutacyjnej szkoła nie prowadzi rekrutacji
dla kandydatów do klasy I na rok szkolny 2024/2025
zamieszkałych poza obwodem szkoły.
L. Kudła
13 lutego 2024 r. w Szkole Podstawowej Nr 1 im. prof. Wł. Szafera w Brzozowie odbyła się uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadzia. Wzięło w niej udział 40 osób. Były to Babcie i Dziadkowie uczniów klasy 1d, którzy to pod kierunkiem p. Lucyny Kudła i pomocy w przygotowaniu nauczyciela współorganizującego kształcenie p. Anny Lorenc – Dębiec zaprezentowali program artystyczny składający się z wierszy, piosenek i tańca. W scenariusz zostały również wplecione piosenki z lat młodości Dziadków, takie jak: „Troszeczkę ziemi, troszeczkę słońca”, „Odpływają kawiarenki”, „Jedziemy autostopem” i „Za każdy uśmiech Twój”. Występ przerywany był gromkimi brawami seniorów. Na koniec uroczystości głośno rozbrzmiewało tradycyjne „Sto lat”, a dzieci wręczyły Dziadkom laurki. Następnie zaprosiły na słodki poczęstunek przygotowany przez Rodziców: p. Katarzynę Szpiech, p. Justynę Kucharską i p. Annę Wojdanowską - Podulka, którym należą się gorące podziękowania.
Warto organizować tego typu spotkania, gdyż tworzą one niezapomniane chwile. Świadczą o tym słowa uznania i wzruszeń skierowane do wychowawczyni ze strony gości.
Powered by aSc EduPage